dijous, 7 de maig del 2009

Trinxat de bròquil amb botifarró de ceba gratinat



Quan vaig fer aquesta barreja, pensava que no podria quedar bé, però la veritat va quedar força bona i diferent.
M'havia sobrat bròquil (bord), doncs sovint en mengem, ja que a la meva filla i el meu marit els hi encanta i, ateses les propietats que en té, doncs més si cal.
També hi havia un botifarró de ceba (morcilla de cebolla), així doncs vaig fer com si d'un trinxat es tractès i després gratinat al forn amb una mica de formatge, vaig lograr un plat olè!!, acompanyat d'un xurraco a la brassa, renoi!!
Havia fet la mateixa verdura ben diferent i ben bona.

Ingrediets:
Bròquil bord
patates
botifarró de ceba
formatge


Preparació:
Es bull el bròquil i la patata al punt, tot seguit ha d'estar ben escorregut.
En una paella afegim una mica d'oli, on saltejarem el botifarró, tot seguit afegim els demés ingrediets i formem com una truita, rectifiquem de sal, si cal i la posem al plat . En el mateix plat afegim una mica de formatge i li fem un toc de forn per a que foni.
A banda haurem fet la costella de vadella (xurrasco) al grill i emplatem tot junt.

Hi hà que tastar-ho!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada