dimecres, 10 de març del 2010

ARROSEJAT DE VERAT



Dies enrera, quan vaig fer l'escabetx de verat, vaig tallar els caps una mica més grans, per tal de fer un fumet de peix blau, amb una ceba, una cabeça d'alls, una fulla de llorer i una patateta.
Vaig treure la molleta que hi ha al cap i la vaig sofregir amb els alls que vaig tallar a làmines, tot seguit vaig reservar els tallets del verats i apartar els alls. En l'oli dels alls, vaig afegir l'arròs fins que va quedar ros, vaig afegir els tallets de verat i tot seguit el fumet.(salpebrat al gust)
Ja havía preparat un bon morter d'all i oli, doncs l'havia fet per aquell bacallà que vaig penjar dies enrere.

Va ser un dia de força cuinar, doncs ara som quatre a casa (no havia passat mai) i vaig haver de fer 4 dinars diferents. Vaig fer aquest arròs per ma filla, doncs ella no volia ni bacallà, ni sípia a la bruta i finalment tampoc li va venir de gust l'arròs, així que a corre cuita mentrestant feíem el vermut vaig haver de fer un estrecot al pebre i, aquest arrosejat que estava molt bo, ens el varem haver de partir entre la resta del tres comensals, doncs era una llàstima haver-lo de deixar pel vespre, tot i que segur no hagués arribat, a casa, hi ha un golafre de l'arròs.

Bon profit!!

2 comentaris:

  1. Hola Carme: quina bona manera d'aprofitar el que ha quedat al fer altres plats, si senyor!l'arròs és d'aquelles menges que sempre entren bé, si a més a més està tan gustós com ha d'estar aquest...ja em ve salivera...A REVEURE!mercè-destapant cassoles

    ResponElimina
  2. Mercè,
    Tens raó, la cosa ara està per aprofitar tot! i la veritat queda bo.
    Una abraçada wapa!

    ResponElimina